ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cumpărături

Puteți comanda fără un cont de client. Cu toate acestea, dacă vă înregistrați ca și client, beneficiați de posibilitatea verificării istoricului de comenzi, comenzilor în curs, salvarea datelor de livrare și facturare pentru a plasa comenzi mai rapid.

Dați click pe “Am uitat parola” și introduceți adresa dumneavoastră de email. Parola dumneavoastră va fi resetată și veți primi un email cu un link unde veți putea seta o nouă parolă.

Accesând contul dumneavoastră, puteți modifica următoarele informații:

  • Nume, prenume, adresa de email și parola
  • Informații legate de livrare și facturare
  • Lista de produse favorite
  • Abonarea la newsletter

În cazul în care doriți să modificați comanda dumneavoastră, echipa noastră trebuie să știe acest lucru înainte de expediere. Vă rugăm să luați legătura cu noi cât mai repede posibil.

Facem tot posibilul ca să onorăm toate solicitările dumneavoastră, dar în același timp, încercăm să expediem toate comenzile cât mai repede posibil. Astfel, nu putem garanta că modificarea comenzii poate fi efectuată.

Vă asigurăm că luăm în serios protecția datelor personale. Acestea vor fi transferate numai către colaboratorii care îndeplinesc complet politica de protecție a datelor cu caracter personal.

Pentru a verifica dacă comanda dumneavoastră a fost plasată cu succes, accesați contul de client, unde veți găsi un sumar al comenzilor dumneavoastră. În cazul în care ați comandat ca invitat, vă rugăm să luați legătura cu noi.

În prezent, dispuneți de următoarele metode de plată:

  • Prin card bancar
  • Ramburs – cash la livrare

Sigur. Introduceți datele firmei în secțiunea “Informații de facturare”.